My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Megint sok idő telt el...

2013.08.31. 15:00 Gabik4

...az előző bejegyzés óta (kereken két hónap...). Mentségemre váljék, hogy elég mozgalmas volt az utóbbi egy hónapom, mely annyit tesz, hogy 4 napnál többet nem tartózkodtam egy helyen. Elsején már Németországban keltem, pontosan Walldürn-ben, viszont másodikán este már Lodz-ba értem, ugyanakkor 3-án hajnalban már úton voltam Magyarországra. Majdnem 3 nap után már tovább is álltam Balmazújvárosról és 4 napot voltam a Körös partján, de utána 1 napra visszatértem Újvárosra, hogy utána Pestre menjek és ott töltsek 3,5 napot. Ezután ismét Újvárosnak vettem az irányt, de csak bő egy napot tartózkodtam ott, mivelhogy 17-én Lodz felé tartottam. Ott csak aludtam igazából, mert 18-án délelőtt már Varsóba utaztam, hogy onnan Amszterdamon keresztül Newcastle-be repüljek. Délután már ott sétálgattam, s az elkövetkező 4 napot is ott töltöttem. Ezután 22-én hasonló útvonalon visszafelé repültem és autóztam Lengyelországba, s 23-án már Lodz-ban voltam az irodában. Sikerült hosszú idő után 4 éjszakát "itthon" aludnom, aztán ismét elindultam, két napra Szlovákiába 27-én. Tegnap előtt óta már ismét Lodz-ban vagyok, s feltehetően 4 napnál tovább maradok is :). Mozgalmas időszak van tehát mögöttem, mely alatt részben dolgoztam, részben pedig próbáltam élvezni a megérdemelt szabadságomat is olykor. Anno azt mondtam, hogy Lengyelországból már nem fogok jelentkezni folyamatosan, csak akkor, ha valami történik, illetve ha valahol járok, arról beszámolok. Most voltam pár helyen, s próbálom is tartani magam az állításomhoz, még ha kis elcsúszással is. Szóval hamarosan egy kis Németország és Anglia (mielőtt még Törökország is napirendre kerülne...).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr695485522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása