My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Nagy az öröm és boldogság az egyetemen

2011.12.06. 01:04 Gabik4

Ma, azaz december 5-én madarat lehetett volna fogatni szerintem sok mindenkivel, ráadásul gőzerővel próbálták is ezt az érzetet kelteni a suliban. Valljuk be, nem is hiába. Mi volt az ok? A Fincancial Times megjelentette az idei európai Business School rangsorát, melyen (100-as listán) a már eddig is a középmezőnyben szereplő egyetemünk elég jelentőset ugrott előre. A 33. helyet foglalja el jelenleg. A helyzet az, hogy én kicsit óvatosan kezelem az ilyen rangsorokat, mert a szép kirakat sokszor elfed más valóságot, ugyanakkor e mellett nyilván nem lehet szó nélkül elmenni, ez valóban nem semmi, tapsot érdemelnek. Főképpen ha megnézzük, hogy kiket utasít maga mögé. Láthatjuk hátrébb a Cambridge és Copenhagen Business School-okat is. Valljuk be, nem véletlen szajkózzuk mi itt, ezek tényleg nem két ballábasok.

Nézzük meg azért a dobogósakat is. 

1.) HEC Paris (France)
2.) Insead (France)
3.) London Business School (UK)

Érdekesség, hogy amikor jelentkeztem Erasmus-ra, akkor az első helyezett HEC-et is megjelöltem. Kíváncsi vagyok, hogy az ennyivel jobb lett volna, avagy ennyivel jobban meg is hajtottak volna?!:)

Azt gondolja valaki, hogy sok az a 33. helyezés? Lehet, de akkor gondoljunk bele, hogy csak otthon hány van, akár csak üzleti iskola, amiről valójában most szó van. Illetve fontosabb talán, hogy az 50+ helyről kötött ki a suli a 33. helyen, szóval esélyes, hogy keményebb munkával dolgozott le ennyi hátrányt, mint amilyennel az első 10-ben csatároznak. Sajnos nekünk otthon nincs ilyen egyetemünk, ezért nem tudjuk milyen dolog is ez valójában, nem érezzük át a súlyát, mert valamennyi csak van neki. Nap végére az egész egyetem tele volt plakátokkal, poszterekkel, molinókkal, tévések jöttek, s délben már az eredményt megörökítő jegyzettömböket osztogatták nekünk. Nap végén lefotóztam két kisebb plakátot kifele jövet, voltak még jóval nagyobbak is...

 

Interneten találtam már két részletet a hírekből is, mely ezzel indult este, úgyhogy ezt is megosztom, halljatok egy kis portugál beszédet:), illetve lássátok azt a személyt, akiről már meséltem egyszer. Nála írtuk azt a hosszú vizsgát, Ő az ukrán fickó, Kyryl Lakishyk. Egyébként az egyik kedvenc tanárom itt. Nem sokon múlott, hogy ne legyek én is látható, ugyanis sokakkal előtte egy másik órán ültünk, véletlen oda is bejöhettek volna éppenséggel. Hát ennyi, enjoy:

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr933441585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása