My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Válság van, de kinek hogy

2012.01.07. 17:24 Gabik4

Tegnap egy érdekes dolgot olvastam, s gondoltam, ezt közzé kell tennem, bemutatva ezzel azt, hogyan folytathatnám a blogot hazautazásom után, ha folytatnám. Nyilván, mikor a kérdőíves bejegyzésben azt mondtam, hogy a magánéletemről nem fogok írni otthonról, mert nincs miről, az így is van, meg nem is akarnám, még akkor sem, ha ezidáig mégis valami ilyesmi történt. Volt már viszont néhány olyan bejegyzés, mely nem rólam szólt, és jóformán egy kis kötődést leszámítva, nem volt köze hozzám (pl.: Steve Jobs; Matt Harding). Ezek miatt került bele a kérdőívbe olyan pont, hogy "ismeretterjesztő", vagy, hogy "sok érdekességet írtál le a saját dolgaidon kívül is". A visszajelzések alapján eddig az mondható el, hogy pozitív volt ez az egész, s ami fontos, hogy a jelentős többség inkább olvasta azért, amiről és ahogyan írtam, minthogy mi van velem és éppen hol. Ezen túl, bátyám reagált egy olyat, hogy legalább van reggelente valami pozitív, amit el tud olvasni a gazdasági hírek előtt... Szóval, ezeket megragadva, azt mondanám, hogy így is lehet blogot írni. Természetesen nem azt nézném, hogy mire van kereslet, de úgy néz ki, néhány ember osztja azt a véleményt, amit én. Innentől kezdve pedig, ha nap, mint nap megosztanám a véleményem valamiről, ami a nagyvilágban történik, lehet, hogy "kelendő" lenne. Igazából, ezek a dolgok körülöttünk vannak, mind ott vannak az interneten, de valakinek vagy ideje, vagy módja nincs rá, hogy ilyenekre rátaláljon. Vagy csupán rossz helyen van rossz időben. Erre van ott a blog író, jelen esetben legyek ez én, ha így folytatnám, aki tehát egy szűrőt képez a nagyvilág és az olvasó között. Ha ez a szűrő megfelel neki, akkor azt mondja, hogy igen, olvasom, mert nem mond hülyeséget, illetve olyan módon teszi mindezt, ami tetszik. Jelen esetben, legyen az, hogy ha negatív dolog van, akkor lehet azt is pozitívan tálalni, vagy pozitív kontextusban írni róla. Nem telik el úgy nap, hogy a híradóban ne a sok negatív dolgot hallanánk. Ebből tehát már nem kell több. Van már próbálkozás a pozitív hírekre is. Történetesen a pozitívhírek.hu -ra gondolok. Ez viszont már a másik véglet, ahol semmilyen negatív dolog nincs. Én most a válságról fogok írni, vagyis inkább közzétenni valamit.

Valamelyik nap majdnem arra folyamodtam, hogy írjak kicsit az otthoni helyzetről egy elgondolkodtatót, de semmiképpen sem mélyen politizálót, s szidalmazót. Rágódtam rajta egy napot, aztán elvetettem. Ebből elege van mindenkinek. Aztán tegnap olvastam Wolf Gábortól valamit, amit úgy gondoltam, kevés, ha csak a gépemre van lementve, megmutatom itt is. A téma középpontjában a válság, de ugye negatív dolgot én nem akarok írni, úgyhogy, másról lesz itt szó. Kicsit más érzés lesz szerintem mindegyikőtökben, mire a végére értek. 

Először viszont néhány szó Wolf Gáborról. Bár a legkevésbé fontos a téma szempontjából, de Wolf Kati bátyja. Ő a Marketing Commando alapítója, s egyben a hazai kis- és középvállalkozások marketingjének a mestere. Ők a legjobbak az nem vitás. Fő profiljuk a kkv marketing, tanácsadás, stb, bár én inkább mondom ezt vállalkozásfejlesztésnek, ismerve mit csinálnak, s hallva amit Ő elmondott. Bent voltam ugyanis egyszer egy előadáson a Corvinus-on, ahol vendégként volt jelen, s elcsaltam Tamást is, hogy nézzük meg. Nem kellett unszolni, de nem is rajongott, csupán eljött. A végén annyit mondott: ba*** meg Gabi... de jó, hogy eljöttünk... Inkább a pozitív embereket hallgassa mindenki, mint a negatívat. Azóta, már több mindent köszönhetek annak, hogy ezen az előadáson bent voltam, s meglehet, hogy még fogok a jövőben is. Kisvállalkozásoknak elengedhetetlen, hogy ismerjék Őt, s azt, amit tud.

Na de akkor térjünk a tárgyra. Tegnap olvastam ezt a hivatalos közleményt a Marketing Commando Facebook oldalán. Nem vagyok benne biztos, hogy mindenkinek tökéletesen átjön a mondanivalója, de ezt már nem kommentálom... Válság van, de kinek hogy...

 

 


 

Pipa vagyok, és nem hagyom magam.

 

Hivatalos közlemény azoknak, akik rendeltek a decemberi "A válság mint áldás" c. kampányban a két új termékünk valamelyikéből (Instant Személyes Márka / Instant Email Kampány), és a számlájukat csak fizetési határidőn túl teljesítették:

 

Az akció sikere miatt több rendelést kaptunk, mint amennyivel kalkuláltunk, így kifogytunk a raktárkészletből. Természetesen a raktárkészletből először azokat szolgáltuk ki, akik határidőre fizettek.

 

A raktárkészlet elfogyott, az újragyártás folyamatban. A késve fizetők kb január közepén fogják megkapni a megrendelt tananyagot.

 

Egy személyes megjegyzés: 

 

Kb a megrendelők negyede csúszott a fizetéssel, vagy egyáltalán nem fizetett, ami számomra elfogadhatatlan. Ez egyrészt inkorrekt, másrészt ránk plusz adminisztratív terhet ró (pl az áfa változás miatt nekik újra ki kellett állítani egy számlát), valamint a cashflow-t is kiszámíthatatlanná teszi. 

 

2012-ben fokozatosan le fogjuk építeni a késve fizető ügyfeleket, ami azt jelenti: le fogjuk szedni a hírlevél listáról, a Facebook követők közül töröljük, és ha rendel, nem fogjuk kiszolgálni a jövőben.

 

Nincs időm rossz ügyfelekre, se nekem, sem a csapatomnak.

 

Azokra fogunk idén is fókuszálni, akikkel korrekt módon lehet együttműködni, akik nem csak tőlünk várják el a gyors kiszolgálást, az új termékeket - de akik maguk is korrektek.

 

És nem, nem érdekel, hogy manapság "mindenki késve fizet". A személyes célom a Marketing Commando-val mindig is az volt, hogy létrehozzak és felépítsek egy mikrokozmoszt, amiben élvezet az üzlet. Amiben jófej, ambiciózus, pozitív hozzáállású ügyfelek vannak, akikkel üzletileg is, személyesen is élvezet együttműködni.

 

Természetesen kétoldalú a dolog: büszke vagyok rá, hogy évek óta mi is mindig időben fizetjük a saját alvállalkozóinkat, akiktől mi vásárolunk.

 

Nem változtathatom meg a világot, de létrehozhatunk egy mikrokozmoszt, amiben a blog és a facebook hozzászólások relevánsak, nincsenek trollok, amiben az ügyfelek jók, ami minket is arra inspirál, hogy ne olcsó kacatokat dobjunk piacra, hanem hogy élvezettel fejlesszük ki a legjobb termékeket és szolgáltatásokat.

 

Nincs diszkont siker.

 

Aki tehát jó fej, pozitív, ambiciózus, korrekt, és haladni akar, azt várjuk továbbra is, és a tőlünk telhető legjobb módon fogjuk kiszolgálni, törekedve a legmagasabb és egyre emelkedő színvonalra.

 

A nyavajgó, kifogásokat kereső, késve fizető, koncentrálni vagy egy hosszabb anyagot elolvasni képtelen, ingyenebédeket leső, saját maga fejlődésére invesztálni nem hajlandó lúzereket pedig kérjük: fáradj át a konkurenciához és keserítsd meg inkább az ő életüket.

 

Uff!

Wolf Gábor | Marketing Commando - Facebook | 2012.01.05 |


Továbbra is szeretnék megkérni mindenkit, aki nem töltötte ki a kérdőívet, hogy IDE kattintva tegye meg. Jól halad, de tudom, hogy még több is lehetne, mellyel átfogóbb képet látok, s teszek majd közzé a véleményetekről. Köszönöm.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr853526846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása