My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Üres a tábor

2011.08.17. 06:43 Gabik4

Gyerekek nélkül olyan más már minden. Csend van. Ahogy a gyerekek elmentek, az edzők is távoztak, és folyamatosan mindenki, a felügyelőikkel együtt. A churc-camp-esek sem annyian vannak, mint amennyire számítottam. 150-200 főt mondtam, de velük együtt se vagyunk 150-en már. Elveszünk ennyien ezen a nagy helyen. Üres a dohányzó, el lehet férni a netszobában is, és a konyhán is csak az unatkozó emberek álldogálása miatt nem lehet maximum férni.

Nem történik semmi. Tegnap majdnem 11-ig aludtam, azóta nem nagyon térek magamhoz, szokatlan. Furcsa, hogy szinte nincs mit csinálni. Ma Bandi szabadnapon volt, Maciej-el és még néhány emberrel, s Jason sincs már, mert az egyetemen beindult az élet, így jóformán magam voltam ma. Már csak egy oldalon folyik az etetés, a lányoknál. Tegnap este összeültünk vacsi után, megbeszéltük mi kelljen mára, hogy legyen. Ezt este, illetve délelőtt kivittem. Ezen felül egyszer keresett minket Jason, hogy nézzem meg a gyümölcs/zöldség helyzetet, hogy kell e rendelni, és nézzük át a szakácsokkal mi a szitu, péntekig kell-e még valami, aztán hívjam vissza. Ennyi történés volt egész nap. Ezen felül a székében ültem, ahogy ő szokott, még a dokkajtót se húztam el.

 

Még a gépet is bevittem, sorozatot néztem rajta, de csak miután a könyvolvasást már meguntam. Nem tudom, egynéhány ember hogy bírta így végig a nyarat, hogy nem nagyon csinált semmit, de nekem ez valahogy nem fekszik. Ezért délután elengedtem magam szünetre, és fontosabb dolgokat csináltam. Elkezdtem offline rögzíteni a fontosabb címeket (hotel, hostel, motel, meg mindent amit csak lehet), illetve tömegközlekedési eszközöket nézni útvonaltervezővel, ahova kell. Mikor ezekkel megvoltam, bementem az office-ba, hogy kinyomtassak minden voucher-t, e-mailt, s egyéb foglalásról kapott visszaigazolást. Hát.. nem tudom hány oldal lett, de kemény. Multicity repjegy, autóbérlés1, motel, hotel, autóbérlés2, hostel, hostel nekem, és Petinek külön mert nem egyszerre megyünk haza, én még maradok egy napot, fedezem hátulról, mint Torrente a hülyegyereket a filmben. Szóval lett egy jó adag papírom, ki is fogyasztottam egyszer a nyomtatóból:). Beszéltünk Petivel is, mert már ideje volt. Lefixáltuk a dolgokat, hogy ha már nem beszélnénk, akkor is tiszta legyen minden. Szombat délután 5:15 a Madison Square Garden-től 3 sarokra, a 7th Avenue és a 28th street sarkán. A poén: hajrá 21. század és a technika. Skype-on beszéltünk, aztán googlemaps végig, lementünk utcanézetbe, aztán a kereszteződést néztük egyszerre: figy, ott van az a zöldséges, kék tetővel, az jó lesz? ááá nem, szembe vele! ahol az a nő sétál kék szoknyában? jaja, na ott van a t-mobile üzlet, mellette meg a Starbucks.. jaja megvan, na akkor ott találkozzunk. oké;).

Úgy néz ki minden okés. Bár tegnap még nem volt az. Kiderült, hogy szombaton nem nagyon tudom elhagyni a tábort, mert akit megkérdeztem múlthéten, az valahogy nem azt mondta most. Nem én értettem félre, lényegtelen, a helyzet csupán annyi: pénteken mennek sokan, így szombaton már nem visznek el a városig a buszhoz, hacsak nem tudom megoldani magam. Na a probléma az, hogy megtudnám, de nem Equifunk kellős közepén reggel, mikor mindenki hajnalig iszik. Még így is meg tudtam volna, de végül jött A Megoldás. Moses és az uncsija valami ismerősüknél lesz, magyarul ingyen út (a tábor pénteken bevisz New York-ba) és ingyen szállás megoldva, ami jól jön így néhány nappal a történések előtt, amikor már aranyáron mérnek mindent.

Holnap nekem van szabadnapom, Scranton-ba visznek, még egy utolsó vásárlásra, mászkálásra, vagy mozira, ki mit akar, azt csinál. Először nem volt kedvem menni, aztán csak rávettek néhányan. Már csak két nap... Szerda, ami nekem még holnap, illetve csütörtök. El se hiszem. Jó lenne még maradni. Én jól éreztem itt magam, s a helyzet az, hogy aki két hónapig, 95%-ban egy helyen van, és jól érzi magát, akkor annak nem egyszerű úgy elhagyni azt a helyet, hogy tudja, nem biztos, hogy vissza fog még valaha jönni. Tegnap Ákos mondta, hogy olvasta index-en, most a legnagyobb az elégedetlensége a magyaroknak valamilyen mutató szerint. Összenéztünk jó páran lehangolva: én nem akarok hazamenni ****meg... Én se. Én se. Én se. Egy hónap után megkérdezték, hogy visszajönnék-e? Akkor azt mondtam, hogy ha nem gondolkoznék, akkor azt mondanám, hogy persze, hogyne, de ez nem ilyen egyszerű. Most már változtak a dolgok, és könnyebben azt mondanám, sőt mondanám is, de még mindig nem olyan egyszerű, hogy bármit is lehessen kijelenteni. Ezért is pakolok két helyre, ahogy említettem az előző bejegyzésben. Egy doboz ami leragasztva, felcímkézve marad, illetve a bőrönd ami velem jön. Aztán, hogy a dobozt én fogom-e kinyitni jövőre, vagy valamelyik magyar/lengyel/stb. koma örökli meg, azt nem tudni. Ma elkezdtem rendesen pakolni. Lényegében megvagyok úgy, hogy 15 perc alatt bármikor el tudok indulni erről a helyről, mely oly emlékezetes lesz majd. Sokan azzá tették.

"Köszönöm" Ever-nek, hogy megmutatta, valaki 60-hoz közel is lehet egy tinédzser bőrbe bújt csínytevő; Jeff-nek és Kyle-nak, hogy minden alkalommal a középső ujjukat mutatták a golfkocsiról ha szembe mentünk velük, és mindig szívattak minket, illetve mi is őket, ha tudtuk; Maciej-nek hogy megismertem általa egy olyan embert, akiről az utcán azt mondanám, hogy nem normális, pedig elég sok mindent letett már az asztalra; Jason-nek, hogy dolgozhattam mellette, s betekintést nyerhettem az élelmiszerellátás rejtelmeibe, mert volt aztán szervezkedés rendesen; Clif-nek, hogy annyit lóghattunk együtt, s így többször volt alkalmunk elhagyni a tábort; Mózesnek, hogy ha elrontottam/leejtettem valamit, akkor azt mondta, hogy badzmeg:D:D, s mindig hülyült, ő is ha tudott; Javiernek, Mózesnek és Ever-nek, hogy még akkor is ehettünk valamiből, ha az meg volt számlálva és a személyzet nem kapott; a lengyel szobatársaknak, hogy nem okoztak kellemetlen pillanatokat a bunk-ban tartózkodáskor a nyár alatt; a kamuszlovák lányainknak, akik néha elég furán tolták a magyartot, így nekünk is fejleszteni kellett kicsit a tudásunkat tájszólásból (remélem olvassátok majd:)); Stan-nek, hogy szimplán csak hülye volt végig; a szomszéd szobának, hogy atttyyaaaúristen... ez már korhatáros.., hogy nagyon hülyék voltak, főleg így együtt.. (csak magyarok); Nissim-nek, hogy tőle is megtanultam ezt azt, amivel több lettem; a pick-up-nak, hogy kibírta végig a nyarat, s nem kellett golfkocsival szívnunk; a medvéknek, hogy láthattuk őket oly sokszor; Toby-nak, hogy munka után többször segített nekünk, illetve sok más egyéb dolog miatt is; Anetának, Martanak, Timinek, Dávidnak és Bálintnak, (na meg az autókölcsönzőnek), hogy a Niagarás utunkat felejthetetlenné tették; Mariusz-nak, hogy velem mindig jó fej volt; Dennis-nek, az igazi redneck arcnak, hogy ilyen embert is láttam; Dick-nek, a zöldséges sofőrnek, hogy megismertem; Bence anyukájának, hogy Ő is olvassa a blogot; Ákosnak, a lazaságát:); Cindy-nek az elit mosást:), s végül, de nem utolsó sorban Bandinak, hogy jó munkatárs volt, aki könnyítette a munkát ahelyett, hogy nehezítette volna; illetve azoknak, akiket valami miatt kihagytam...

 

VÉGE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na jó, nem, mert még csak most kezdődik....

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr443159389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svkatalin 2011.08.17. 23:19:58

Te nagyon sok mindenkinek köszönheted ezt a kalandos pár hetet. De mi csak neked tudjuk megköszönni a már már minden napunk fénypontját .....a bejegyzéseidet. Így a végéhez közeledve kívánunk még sok ilyet.És ne feledkezz el a blog olvasókról sem.Puszi: Kati

Gabik4 2011.08.18. 04:34:12

@svkatalin: örülök neki, hogy Ti is olvassátok, s már-már egyre többen követik. Igyekszem a továbbiakban is aktívan írni, bár ez már közel lesz a lehetetlenhez olykor, úgyhogy nem ígérek semmit:)

CharLee 2011.08.18. 09:28:13

Magasabb a nézettséged Csöri, mint a VV4-é:) Amúgy tényleg folytasd ha lesz rá időd, mert érdekes és kikapcsoló...

Gabik4 2011.08.18. 20:21:09

@CharLee: ha ott még nem is tartunk, de azért növekszik ez tény. Örülök, hogy mindenkitől pozitív visszajelzést kapok. Volt benne munka rengeteg, s mástól is hallom vissza, hogy ezt olvassa a család, mert ő nem ír, csak hetente egyszer:). Az elkövetkezendő hetek zsúfoltak lesznek, de biztos fogok írni, csak azt nem tudom mikor és mennyit.
süti beállítások módosítása