My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Golfkocsik

2011.11.10. 00:41 Gabik4

Tudom, lezártam a Amerikás részt, de láttam a minap egy videót, amin nagyokat nevettem, igaz közben fogtam is a fejem, hogy mennyire nem tudnak vezetni egyesek. Ez a videó igencsak jól bemutatja, hogy relatíve mennyire gyors és instabil járművek ezek. Ugyanakkor viszont igaz rájuk, hogy elég strapabírók. Mivel én borzalmasan sokat vezettem ezeket (meg amúgy sem tartom magam rossz sofőrnek) elég jól kiismertem őket, s volt, hogy eléggé rongyoltunk velük lefele a bőven sok%-os lejtőkön, de azzal amelyik meg volt piszkálva, még felfele is. Ugyanakkor, a nagy számok törvénye alapján következik ebből az is, hogy mindenkit utolér a baj, vagy ami megtörténhet, az meg is történik. Az instabilitását bizonyítva, volt egy olyan mikor nagyjából 200kg-nyi fémdobozos üdítővel a megszokott módon akartam lemenni a lejtőn. A közepénél elkezdett szlalomozni magától a szerkezet, és éreztem, hogy itt nincs befolyásom, ezért ha akkor nem fékezek vissza óvatosan, akkor a nem kis értékű rakománynak annyi, mi meg valahol a fák között kötünk ki. Lefőttünk. Az instabilitása, valamint, hogy a vezetését meg kell szokni abból adódik egyébként, hogy farnehéz, mivel a motorja hátul van (főleg, ha még pakolunk is rá), illetve csak a hátsó kerék fékezhető. Ez mind látható is a videón. Bandinak is volt valami, de nem ugrik be, hogy mi. Nekem az, hogy métereket két keréken megyünk, mert felemelkedett az egyik oldal, már megszokott volt. Ez már szinte a rendeltetésszerű használat része volt. Mózessel viszont, mikor felborultunk (valójában eldőlésről beszélhetünk), egy balul sikerült manőver okozta a rosszul elsült tolatást, mely a videóban is megtalálható 0:45-nél, igaz a mi esetünkhöz képest lassított felvételnek tűnik.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr83367207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása