My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Laurent Wolf - No stress

2011.07.02. 04:56 Gabik4

 

Így nap végén már bátran mondhatjuk, indíthattuk volna ezzel a napot, s akár ébresztőnek is beállíthattuk volna (biztos vagyok benne, hogy eljutunk még odáig). Annyi mindent csináltunk ma, hogy nem egy, hanem inkább három napnak tűnik. Egész nap a fejemben van, mit írjak le este, aztán kifelejtek sok mindent mire géphez jutok. Bandinak kifejezetten nem volt jó napja, uh elég sok dolog volt, amire azt mondtuk: le***rom.. A baj viszont az, hogy ez a pont délután szokott eljönni, vagy este, viszont most koradélelőtt megvolt. Kezdődött azzal, hogy megjött a kalács amit este esznek. Ez valami hagyomány náluk, minden pénteken így lesz. Aztán elindultam a lány oldalra, mert kellett valami a reggelihez. Még az őrök se voltak a kapuknál, uh én engedtem be a jégkrémes teherautót. Mire kinyílt a kapu, befordult a második kamion száraz áruval, s egy kis tejes cuccal. Mire visszaértem, a jégkrémes már félig kipakolt, eredmény: alig van hely a hűtőben. A harmadik kamion ismét tejet hozott, de annyit, hogy attól sem férünk a másik hűtőben. Ezeket segíteni kellett elpakolni, berakni a helyükre, s emellett még a konyhák is nyűgösek voltak, mindig kellett nekik valami. 
Ma mindenkire idegesek voltunk, bár én jól titkoltam szerintem. Mikor megérkezett Dick a vicces szakállú fickó a gyümölcsökkel, zöldségekkel, örültünk, hogy nem csak mi keltünk fel bal lábbal, mert ő is szolidaritást vállalt velünk. Rosszul pakolták be neki az árut, s keletkezett egy kis "logistic fail", melynek eredménye az alábbi képen látható végkifejlet. Nem vicces, hogy felül voltak a cherry-tomato-k, uh paradicsom az volt mindenhol, mindenben. Kérdeztük, segíthetünk-e valamit, mire ő annyit mondott: egy golyót kér a fejébe:), azzal nem tudtunk szolgálni szerencsére. De végül csak sikerült lepakolnia, és azzal is végeztünk. Legjobban a tejest utáltuk ma.

 

Nehezítette a napunkat, hogy csütörtök este night-off volt, bár én nem éreztem fáradtabbnak magam, az este jól sikerült. Honsdale-ben voltunk a helyi késdobálós kocsmában, a Limerick-ben. Na jó nem vészes, de más hely szerintem nincs, mert aki lazítani akar az ide megy. Többnyire a mexikóiakkal voltam, legjobban Moses-t (Mózes) birom, aki a lánykonyhán szakács segéd, mindig hülyülünk egymással, csak sajnos ő erőfölényben van, ahogy a képeken is látszik:D.

Remélhetőleg holnap jobb napunk lesz, főleg, hogy hétvége, és nincs szállítás. Végre lesz talán időm egércsapda készítésére is, és a nyár végi utazás részleteit is elkezdhetem kőbe vésni (bővebben később).

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: nap usa fárasztó tábor zűrös

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr773031867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása