My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Szerda

2011.08.18. 05:20 Gabik4

Az utolsó szabadnap, Scranton-ban. Jó, hogy kimentem végül. Tegnap érmét dobtam fel, illetve mások is megfűztek, bár szokatlanul sokan maradtak inkább. A város közepén raktak ki egy bevásárlóközpontban. Nem nagyon tetszett, de végül mégis ott vettem Másnaposok film-es pólót, ezen mindenki nagyot nevetett, uh fogtok majd Ti is, de ezt csak Vegas-ban veszem fel a Cesars Palace előtt, addig tabu. A pláza mögött volt egy régi vasútállomás, és lelakott ipari telep, ahova ki lehetett sétálni egy függő folyosó szerűségen a második emeletről. Kimentünk Bálinttal, s megcsináltuk ugyanazt a már-már híressé vált képet, amit a Niagaránál (facebook profilképem éppen). Másodjára találkoztunk magyarokkal itt a hídon. Fura, mikor valaki magyarul beszél, és úgy megy el mellettünk. Múltkor Middletown-ban az outlet-ben volt néhány.

Amiért viszont nagyon jó volt, hogy mégis mentem ma, az az, hogy megoldódott a gps "probléma" az utazásra. A helyzet az, hogy az iphone-on van navigáció, de hamar lemerül, ha nem tölti az ember. Úgy voltam vele, nem fizetek a kölcsönzőnek napi 15 dollárt gps bérlésre, majd megoldom okosban, és töltöm laptopról vagy valahogy. Van autóstöltőm, de valamiért nem támogatja, nem tölti. Múltkor az egyik kiruccanáskor a plázában odamentem egy elektronikai boltban az eladóhoz, hogy adjon nekem valamit a telefonhoz. Mutatta, jól nézett ki, 30 dollár. Mentem tovább, a bódésnál már csak 15. Garanciát vállal érte, tuti jó, mindenki szereti. Na mondom, ez már alakul, de megyek inkább tovább, van még idő. Az indiai bódésnál már ki is lehetett próbálni. Na mondom megy ez. Vagy mégsem. Nem működött az sem. Kipróbált 4-et, mindegyiket kicsomagolta, és egyik sem ment:s. A sajátjával meg igen. Itt feladtam. Ma viszont csoda történt. Láttam egy autóstöltőt, amire csak ipod volt írva, illetve minden más egyéb, usb-ről tölthető eszköz. 8 dollár... Megkérdeztem az eladót, mondta, hogy úgy gondolja igen. Én is gondoltam sok mindent az a helyzet, nem mondtam neki az előzményeket, de leginkább úgy voltam vele, hogy egy életem egy halálom, ezt meg kell vennem. Ééééésss működik:). 8 dollárért van gps ha azt nézzük, ahelyett, hogy minimum vagy 40-50-et költöttem volna bérlésre.

Ezen felül gyarapodtunk az utazásra. Nem csak ketten leszünk Petivel, hanem jön Alvin is. Igazából még nem beszéltem róla, mert csak most lett aktuális. Na jó, nem hülyülök, tényleg jön, de neki nem kell külön hely, és táskája sincsen.

Nem tudtam ott hagyni. Gondoltam, majd Szabika megkapja, ha jól viselkedik, de először jön velünk, ott lesz mindenhol. "Csak egy plüsse" lehet mindenkinek, de olyan, amelyik megjárta új-mexikó-t, santa-fe-t, grand canyon-t, vegas-t, Los Angeles-t, s egy leszállás erejéig járt Dallas-ban és Rómában is, na meg persze New Yorkban pár napot, na az már nem olyan sok van:). Mindenki mosolyogta (háttér), ahogy figyelt a zsebemből ma (közelebb hozta az embereket). 

Sok érdekes dolgot láttunk még emellett ma. Bementünk Bálinttal egy lemezboltba, ahol már a dohos szag is a lemezek korával egy idős volt. 

Rengeteg lemez, kazetta és régi dolgok. ABC sorrendben volt a sok lemez. Simon & Garfunkel, Iron Maiden, Kiss, Pink Floyd, Elvis és sok más egyéb. Nagyon sok egyedi, régi lemez. Ott elidőztünk kicsit, aztán mentünk busszal ki a város szélére az outlet-be. Itt láttunk hurrikán szimulátort. Na az érdekes lehet. 2 dollár egy menet. Lényegében egy kabin, aztán bemegy az ember, üveges az oldala, majd fúj a szél 78MPH-val (~125 km/h). Naccerű. Voltunk a helyi 100 Forintos boltban, csak itt 1 dollárosként fut. Oltári baromságok voltak benne:D. Vettem az American Eagle-ben egy pólót, amit már máshol kinéztem, csak akkor nem volt méret, s ezzel vége is lett a napi vásárlásnak.

Három szobatársunk hajnalban lelép. Folytatódik a személyzettel is most-már. Kezdem érteni, miért sírtak a gyerekek. Itt is volt egy feszült fél óra az internet szobában, mikor elköszöntek a srácok. Elvileg én még találkozhatok is velük, Vegasban leszünk egyszerre. Jött az aláirkálás mindenkinek emlékbe. Ki pólót, ki baseball labdát, ki amit talált. Holnap az utolsó munkanap, nem tudom, hogy fogok-e írni, uh innentől kezdve igyekezni fogok, de nézzétek el nekem, ha nem sikerülne, írok amint lehetőségem lesz. Pontosabban, amint időm, mert minden szálláson van internet.

Apropó, vasárnaptól 8, hétfőtől 9 óra eltolódásban leszek az eddigi 6 helyett. Az otthon délután 3 nálam még csak reggel 6 lesz. New York-ból 6 órát fogunk repülni nyugatra, melyben igaz van egy 50 perces átszállás Dallas-ban. Csak érdekességképpen, egy New York - Budapest közvetlen járat 9-10 órás menetidejű, mi meg a felét tesszük meg.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr503161798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása