My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Légi felvételek

2011.10.12. 00:19 Gabik4

Gondoltam összeszedem azt a néhány fotót amit a repülőkön csináltam. Ott nem voltam túl aktív, s mindig csak a telefonnal csináltam felvételt, ezért a minőség nem a legjobb, de a videó szerintem kárpótol a gyengébb képekért. Csináltam ugyanis egyet az albequerque-i landolásnál, de erről a végén, először a képek.

Az első, még a földön, Ferihegyen, mikor Amerikába, vagyis még Rómába indultunk. Ez csak úgy, azért, mert Maléves gép, saját reptér, olyan amilyen, de a miénk:D. 

 

Aztán ami már érdekesebb, az a New york-i látkép. Felszállás után ráláttunk a lényegre, ott volt minden. Annyi baj volt, hogy a hajnali órák miatt még nem volt teljesen világos. Tudom alig látható valami belőle, de például teljesen jobb oldalon a legfelső valami a szabadság szobor, van ott Brooklyn-híd is, meg egyebek, hiába nem vehetők ki jól még a rendes felbontású képemen sem. 

 

Most egy kis egyveleg. Sok tejföl, meg miegymás. Dallasi úszómedencés házak, valamint nem tudni milyen körök a földeken, autópálya csomópont, stb.

 

 

Az alábbi képet egy-két ember figyelmébe ajánlanám, akikkel voltam Povljana-ban (Pag sziget, Horváto.). Amikor Rómából hazafele repültem nyár végén, akkor csináltam egykét képet, aztán utólag lettem figyelmes arra, hogy hol is járunk éppen, és, hogy ez mi lenne. Ahogy kinagyítottam láttam, hogy (második kép) ez valóban Pag sziget, és az egyes számmal jelölt rész Pag város, a 2-es ahol mi voltunk, a 3-as meg a nagy híd Zadar felé. A sziget Novalja felőli része nem fért bele a képbe, de azért ez el lett kapva:).

 

S végül a videó. Kicsit fura, mert meg kellett vágnom, részben mert hosszú volt, részben meg mert folyamatosan hülyeségeket beszéltünk benne... A lényeg viszont, hogy ilyen volt a leszállás Új-Mexikóban. Ez volt a legjobb, a látvány tekintetében, úgyhogy pont jó lett megörökítve. Egybefüggő fehér felhő volt mindenhol, aztán mikor ereszkedtünk a hegyvonulat felfogta, s utána a sivatag tárult elénk, majd egy oázisként a város, és már le is szálltunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr723296410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása