My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

A szállás

2011.06.22. 04:14 Gabik4

 Ma különösebben nem volt kedvem írni, s meg akartam törni ezt a pár napos "minden nap írok" szériát. Fáradt voltam ma, kicsit nyűgös is talán:). Uncsim írt hajnalban, vagy nem is tudom már mennyi az idő most meg hol tartunk, mert nektek már holnap nekünk meg még ma van :D. Szóval uncsim írt, hogy mutassam meg hol alszok. Tervben is volt, bár ha nem kéri, nem írok még róla, s talán nem is lett volna bejegyzés ma. Azért nem írtam eddig róla, mert amikor elhelyeztek minket, mondták, hogy csak ideiglenes, uh még változhat ahogy érkeznek a személyzet különböző részei. Mint megtudtam én biztos maradok, de még a lakótársak is változhatnak. Na talán már ők sem fognak, uh most nézzük mi a helyzet a szállás terén:
Mielőtt megmutatnám azt a néhány képet, amit csináltam, el kell mondjam, közel balkáni körülmények ezek ahol lakunk:D. Szerencsére nem vagyunk sokat a szálláson, csak mikor alszunk, s eddig nem kellett egyszer se ringatni, hogy elaludjunk:). Úgy néz ki a hely, mint egy pajta. Semmi baj amúgy vele, (már) van meleg víz is, s a wc-t is le lehet húzni, nem para a hely. Igazából sokkal nem jobbak máshol sem a szállások, még a gyerekeké sem (na jó de.. csak úgy értem, hogy azok sem 5csillagosak). Nem kell megijedni, nem rossz ez, csak egy táborban vagyunk.

Szokni kell kicsit, amúgy kompenzál mindenkit az elhelyezése. A dohányzó (tegnap leírtam) mellettünk van, ami azt jelenti, hogy egy kis falunyi területen (1000 fő) egy adott ponton tud csak dohányozni mindenki. Ez jó, mert megfordul ott mindenki, esténként összegyűlnek az emberek. Itt van közel az internet-elérés, és a raktár is szemben van, ahol dolgozunk. Illetve, ami még fontos lesz, de még most nem tudom felbecsülni az értéket, hogy a gyerekzsivajtól távol vagyunk amennyire legalább is lehet. Bár ha azt nézzük, hogy csak késő estétől kora reggelig vagyunk itt, akkor nem sok gyerekzsivajra lehet számítani úgysem... 

Szobatársak. Ahogy a fenti képen láthatjátok, az istállónk két szobát tartalmaz. Ahogy a zászló is mutatja, magyarok és lengyelek az egyikben, illetve a másikban. Kitalálhatjátok melyikben vagyok. Hát nem, nem abban. Én a lengyelekkel tolom az alvás témát :). Miért? Így jött ki. Gergővel ketten kezdtük, aztán csatlakozott Bandi, így hárman vagyunk magyarok a szobában négy lengyellel. Jó fejek. Mellettem Kamil és Gergő alszik, szemben Arek, és Bandi, a két sarokban pedig Damian és Jacek. Mellettük a "fürdőszoba". Idézőjelbe tettem, de amúgy korrekt, ami kell az megvan, kép diiccs. Van viszont pár kép még a látványról ami, ha kilépünk az ajtón, fogad minket (jobbra, szembe, balra). Igazából ez a színfalak mögötti rész, a tábor teljes része jól gondozott és nagyon szép, csak valahogy az még kimaradt nekem a fotótárból :D. Igyekszem pótolni, csinálok majd képeket ezekről a helyekről is.

Na egy kis off-topic, hogy a ma történtek is szerepeljenek kicsit: Tegnap este voltunk fagyizni, ami igazából jégkrém volt és teljesen vállalható. Csak itt a tábor alatt egy helyen, de igazából jó volt kimozdulni kicsit. Ma pakolgattunk, láttam vagy 15 mókust is, megnézték nem-e vagyunk tetvesek és leadtam az első adagot a mosodába. Ellenben másokkal, én szerencsére az általam leadott méretben kaptam vissza a cuccokat, bár nem is adtam oda a jobb darabokat, csak a munkásszerkót. Dolgoztunk, bár még mindig közel nem teljes erőbedobással. Holnap 4 teherautó érkezik, sok rakománnyal. Elkezdjük feltölteni a raktárat jobban. Készülni kell a hétvégére. Lassan itt vannak a gyerekek. S közben kezdhetjük elfelejteni a sült baconszeleteket, amit megszerettem itt hirtelen, illetve a disznóhúsos dolgokat, mert ugye a zsidók nem eszik ezeket. Lehet, hogy holnap nem jelentkezek, bár lehet a teherautók és/vagy rakományuk megadják majd az ihletet. A kaja még mindig jó, ezért nem ejtek szót róla:) Üdv Mindnekinek.

Szólj hozzá!

Címkék: usa szállás tábor

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr463004898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása