My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Nagy talányok tisztázása

2011.10.30. 18:30 Gabik4

Először is, örömmel jelentem, hogy a zsiráfsegg 21. századi felhasználási módjával kapcsolatos kérdéseink tovaszálltak. Megtudtuk, hogy mi a termék rendeltetésszerű használata. Aki nem emlékezne, az tekintse meg még egyszer a talány megfejtése érdekében íródott bejegyzést.

Visszamentünk ismételten, s a helyzet az, hogy megint megnéztük, szemeztünk vele, felhúztam a kezemre, próbáltam a fejemre is, de csak nem ment. Megint idegesek lettünk, hogy ez nem igaz, ilyen nincs. Mivel (megtévesztően) egy esernyőket tartó vas szerkezet tetejére voltak ezek felaggatva, így asszociáltunk az esernyőre is, valamint két megfejtő jelölt is gyanakodott rá. Gondoltuk, megnézzük. Én megpróbáltam, ráhúztam egy pingvint alulról, felülről, de semmi értelme nem volt. Arról nem is beszélve, hogy egy pingvin mutat is valahogy az esernyőn, még ha nincs is értelme, de egy zsiráfseggről még ez sem mondható el.
Egyetlen egy felirat volt a címkéjén, mégpedig az, hogy: HEADCOVER, ami "fejtakaró", vagy "fejfedő" vagy valami ilyen magyar jelentéssel bír. Ezután körbenéztünk, hogy mi a fenének lehet feje. Igazából jött az ötlet, de elég jól körbe kellett nézni, hogy lássuk, egy méterrel mögöttünk golfütők vannak. Na, ezek a vackok a golfütők alsó részének a... nem tudom minek nevezzem mijei. Lényeg, hogy ebbe kell belehúzni. Az, hogy kell, mondjuk erős, mert én még ilyet akkor sem láttam, meg nem néz ki jól, akárhogy is. Interneten találtam azért bizonyítékot is, így, hogy már tudtam mit kell keresni. Remélem most már mindenki jól fog aludni éjszakánként.

 

 

Újabb kérdés

 

A zsiráfsegg sok mindenkinek felkeltette az érdeklődését, ezért most egy új, kicsit másfajta kérdés megválaszolásában kérném a segítségeteket. A feladat egyszerű. Először is nézzétek meg az itt látható képet, mely az egyik lisszaboni metrómegállót ábrázolja.

 

 

Ha megnézted a képet, akkor csupán annyit kellene tenned, hogy válaszolsz az alább látható kérdésre, majd a "submit" gombra kattintasz. 
Nem kell megijedni a kérdéstől, nem is kell túlgondolni, egy maximum 5-10 másodperc alatt eldönthető kérdésről van szó. Csupán arra vagyok kíváncsi, ha valaki odaképzeli magát a metró megállójába, akkor mit gondol, természetesen arról a metróról, amelyikre a fénykép készítésének oldalán fel lehet szállni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr23340734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása