My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Elütöttük az időt ma is

2011.09.01. 09:32 Gabik4

Ma Pierre nem volt itthon, mert suliban kellett lennie majdnem egész nap. Ezért kitalálták, hogy tudjak találkozni Charlotte-al is (ötőjük közül, akik Pesten voltak tavaly, ő a harmadik, aki itt tartózkodik, de még nem találkoztam vele). Suraj, az indiai srác akarta meglátogatni ma, úgyhogy felvett engem délután, hogy menjünk el Charlotte-hoz. Titokban mentünk, nem tudott róla, azt viszont tudta, hogy itt vagyok, csak a vizsgája miatt nem tudtunk eddig találkozni. Ma volt valami komolyabb vizsgája, aztán mikor érkeztünk, éppen valami ismerősével szaladtak el valahova, úgyhogy a szülei fogadtak. Leültünk a nappaliban, beszélgettünk pár szót, elmondtam a szövegem, hogy miért vagyok még itt, meg ki vagyok, bár sok helyen tudják, mert hallottak rólam, hogy együtt mozogtam velük Pesten. Nagyjából 20 percet vártunk mire visszajöttek. Tátva maradt a szája mikor meglátott, bevallom én is meglepődtem volna, mert a többiek akikkel most nem tudtam találkozni, először csak kételkedtek, mikor Pierre megosztott egy fotót rólam, azt hitték csak valami vicc. Meglepődött nagyon, hogy a lakásukban várok rá:).

Ott voltunk még egy fél órát nagyjából, aztán elindultunk bóklászni. A srác vezetett tovább, akivel visszajött. Mikor kimentünk a házból, nem hittem a szememnek. Mondtam is neki, hogy mond, hogy Te jöttél a Lexus-szal. Igen volt a válasz. Kedvenc márkám, s bár ez a legkisebb modelljük, sosem ültem még benne, most meg ezzel indultunk útnak. A kép csak illusztráció, de ugyan ilyen az övé is.

Elmentünk bóklászni több helyre. Először valami bevásárlóközpontba, ahol szinte mindenből volt minta, s tele volt egészséges jó minőségű zöldség-gyümölcs és egyéb dolgokkal. Összekóstoltunk mindent ott, ez volt a cél amiért mentünk. Na jó, még hülyültünk egyet a medvékkel is.

Ezután még mentünk egy másikba is, amiben csak ázsiai termékek voltak. Mármint élelmiszerek. Egy fél TESCO-nyi hely, és minden kínai betűs. A sör, a kenyerek, a fűszerek, a sütemények, minden. Megérte körülnézni ott is.

Ezután vacsorázni mentünk. A döntés, hogy hova is menjünk, érdekes volt. Először is, Suraj hindu, ő nem ehet húst, úgyhogy nem mindegy, hogy hova megyünk. Felvetették a sushi-t, úgyhogy az jó volt mindenkinek. Gyorsan körbenéztek interneten, hogy mi van a közelben. Talált egyet Charlotte valamilyen éttermeket összegyűjtő oldalon. Suraj csak annyit kérdezett: Milyen az értékelés? 5-ös, Hányan értékelték? ~300-an. Oké, mehetünk. Ennyi:). Utólag mondhatom, hogy hihettünk az értékelésnek, mert igaz volt. Egy kisebb családias étterem volt, természetesen japánokkal. Felfrissítettem a pálcikával evési tudományomat, s remélem most már bármikor menni is fog. Miután megettük amiket rendeltünk, még kihoztak két kanyarral ezt-azt, mint a ház ajándéka. Nem kérdeztek semmit, csak hozták. Nem volt sok minden, csak ilyen kóstolóféleség más fajta dolgokból. Aztán a végén még megkérdezték, hogy megkóstolnánk-e a zöld-tea fagyijukat? Miért ne. Hozták hát azt is. Én mint hozzáértő mondhatom, hogy megállná a helyét.

A vacsora után még bóklásztunk egy kicsit, és elmentünk egy fagyizószerűségbe. Ilyen jégkristályos, gyümölcsös, fagyis, rizstésztás tálat készítettek, mely 4 személyre elég volt. Ezt ettük még meg, s ezután jöttünk vissza az albiba.

Érdekesség, hogy Charlotte pénteken indul Svájcba. Meglátogat ott valakit, aztán megy Párizsba, Belgiumba, Amszterdamba, s végül Koppenhágába. Most végzett, egy hónap múlva dolgozni fog, itt ez a módi, hogy még egyszer jól kiutazzák magukat előtte. Jó szokás, mit ne mondjak:).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr753194800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása