My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak!

2011.09.07. 01:13 Gabik4

A következő megálló: Lisszabon, Portugália. Na jó, azért volt még egy átszállás Brüsszelben, mert nem közvetlen géppel jöttem. Még jó, hogy zakóban utaztam (azt csak nem tehettem a bőröndbe), mert Brüsszel felé tele volt a gép öltönyös ürgékkel, köztük Deutsch Tamással, így nem lógtam ki nagyon a sorból, csak meg kellett jelenni itt már valahogy :). Furcsa is volt a tábori időszak után "normális" ruházatban mozogni. Most nem azok a dolgok kerültek a bőröndbe, mint nyár elején. Ezzel a Szőke kapitány ruha skáláján eljutottam a menedzser szintre, amit a végén említ (gondolom megvan még). A szteccs, meg a csibészes már megvolt, jöjjön hát a menedzser.

Az itthon töltött idő egyébkén hamar eltelt sűrű ásításokkal tarkítva, mert az időeltolódás + hosszú utazás kombót nem nagyon tudtam kipihenni. A pakolás viszont különösen jól ment, mert mikor kész voltam, még akkor is 18,5 kg-ot mutatott a mérleg, igaz most kézinek kisbőröndöt hoztam (+8kg), meg laptoptáskát. Ez azt eredményezte, hogy bekerült még egy-két előre nem tervezett dolog is, nehogy már könnyű legyen a bőrönd. 

Rövid alvást követően ismét reptér következett, immáron az utóbbi alig több, mint két hétben hetedjére és nyolcadjára. Még a végén túlzásba viszem. Kezdtem is érezni ezt, mikor a Brussels Airlines maroknyi kis gépe a levegőbe emelkedett. Elég szeles idő volt reggel otthon, ráadásul a brüsszeli leszállásnál még inkább. Nem jók ezek a kis gépek. Ezt most jól megnéztem, és biztosra mondhatom, hogy amelyikkel New York-ból jöttem, annak egy szárnya volt csak akkora, mint ez a gép. A landoláskor még néhány másodperccel a földet érés előtt is nagyokat dobott rajta a szél. Ez volt a leghúzósabb nekem eddig. Viszont nagy meglepetésre teljesen jól letette a végén.

Ez után még jött egy repülőút Lisszabonba, ami már sokkal simább volt. A bőröndre váráskor még hallottam egy két magyar szót, köztük, hogy Stohl 10 hónap letöltendőt kapott, aztán megszűnt ez is. Jöttem az albiba, amit már nyár elején lefoglalóztam, mert szimpatikusnak tűnt a lakás, az ár, és a tulaj is, meg persze időben kellett intézkednem. Megérkeztem, azt kaptam amire számítottam, mivel már képeken és videón is láttam a lakást. Még mindig szimpatikus a tulaj, aki egy 30as évei elején lévő Pedro névre hallgató személy. Jöttek később megnézni egy másik szobát, nekem meg volt néhány kérdésem, s mivel még volt ideje, készségesen körbevezetett a háztömb körül, s megmutatta a fontosabb dolgokat hol találom. Rövid pihenő után már indultam az egyetemre, mert ma kezdődött a portugál nyelvóra. Olyan fáradt voltam, majdnem elaludtam, úgyhogy a következőtől többet remélek. Nagy meglepetésemre az egyik magyar srác is ebbe a csoportba jár, úgyhogy beszéltünk egy kicsit.

Holnap suli, a fenének van kedve most hozzá, aludni kellene egy jót valamikor már. Egyébként az idő jó, meg tetszik minden, csak most még a fáradtság nem a legjobb kedvvel örvendeztet, úgyhogy nem úgy látom a világot. Lassan jönnek majd képek, de most ahhoz sem volt sok kedvem, hogy méregessem őket.. I'll be back.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr323207993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása