My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Már indulok is...

2011.12.28. 19:46 Gabik4

Vagy kétszer nekikezdtem az írásnak, míg itthon voltam, aztán sajnos vagy szerencsére nem sikerült, mert az ilyen 15 perces bejegyzéseket, mint ez is, nem nagyon szeretem, normálisra meg sajnos nem volt alkalom. 

A helyzet az, hogy hű de nagy honvágyam nem volt mikor jöttem haza, illetve nagyon nem vágytam. Ami a legfontosabb volt, hogy valami jót egyek, mert míg Amerikában ebből nem volt probléma, addig itt már hiányzott a húsleves, a chilli-s bab, az újvárosi kenyér, az ásványvíz, a csípős paprika és a jobbnál jobb egyszerű ételek, hogy a tatár beefsteak-ről ne is beszéljek. Ezekből kijutott sok, nem egyszer, úgyhogy a kívánságok valóra váltak. A karácsony jól telt, de ahogy lenni szokott, gyorsan is.
Ami jó volt, hogy találkoztam végre az egész családdal, láttam mindenkit. Ezen túl persze a haverokat is minden végről, mert legtöbbekkel (szinte mindenkivel) még csak júniusban találkoztam a búcsúbulin. Na azt a bejegyzést milyen régen írtam, azóta már sok minden változott és utána vagyok mindannak, sőt még többnek is, mint aminek akkor hittem, hogy előtte vagyok. Meglepő volt számomra, hogy sok olyan ismerős állított meg, vagy csak szólt oda hozzám valahol, akivel amúgy csak köszönőviszonyban vagyok, hogy mi újság Portugáliában, vagy milyen volt Amerika, vagy, hogy milyen szép helyeken jártál, olvastam a blogot. Ez persze két dolognak tudható be: Facebook és blog. Utóbbinak bár szerintem kisebb, azért nem elhanyagolható szerepe van. 

Nem volt jó, hogy hideg van:). Nem voltam hozzászokva a kabáthoz, de szerencsére belejöttem két nap alatt. Az ilyen -5 fokot szeretem, vagy még hidegebbet, mikor tiszta az idő, de sajnos amíg itthon voltam, csak ez a ködös vacak idő adatott meg, úgyhogy ez nem volt jó. Mi nem volt még jó? Most 25-e estétől itthon voltam Újvároson és hát elég is volt. Nincs mit csinálni sajnos. Valami kellene ide, mert kevés ez így, mint lopótökben a bűnözési hajlam.

Holnap reggel indulok vissza. Délután már Lisszabonban leszek, s visszatérek a "helyemre". Feltankoltam magam egy "kis" itthoni tanulnivalóval, illetve elemózsiával, amivel már majdnem olyan az érzés, mintha Pestre mennék. Holnap már a srácokkal vacsorázunk egy nepáli (szintén "illegális") étteremben. A következő bejegyzés témája tehát... :)

Hamarosan kintről jelentkezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr633502740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása