My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Támogatóink voltak

2011.09.05. 15:00 Gabik4

A tv műsorok végéről már ismert a dolog, mikor elmondják, hogy a műsorvezetőt ez és ez a márka öltöztette, illetve, hogy a műsor szereplőit ez a cég szállította, stb. Ez adta az ötletet a bejegyzés megírásához, melyre leginkább a két legutolsóként említett dolog ösztökélt. Hiába, nem támogatók voltak, mert mindenért fizetni kellett. 

 

Légitársaságok

Alitalia

A Budapest - New York - Budapest vonalon római átszállással olasz Alitalia-val utaztam, ami valójában úgy helyes, hogy kifele Malév és Delta kombó volt az Alitalia üzemeltetésével. Visszafele azonban már mindkét gép Alitalia-ás volt. A szolgáltatás előtt le a kalappal, a kaják tökéletesek voltak. Olaszok lévén pizza, lasagne, fagyi és stb. volt a menüben. Kifele magyar pilóta volt a Malév-esen, illetve Amerikai a Delta-son. Akkor mindkettő eléggé odavágta a gépet landoláskor. Ezután még repültem néhányszor, s a végén az olaszok mindkétszer nagyon szépen tették le, úgyhogy el lehet mondani, tudnak valamit ezen a téren. Hogy miért beszélek a légitársaságokról? Mert, ha azt nézzük, most volt szerencsém néhányhoz: American Airlines, US Airways, Malév, Delta, TAP Portugal, Brussels Airlines, Alitalia és JetBlue, szóval van összehasonlítási alapom, úgyhogy folytassuk a sort.

 

American Airlines

Igazából, erről nem tudok sok mindent mesélni, csak azt, hogy pozitív élmények fűznek hozzá, de nem csak azért, mert ezzel indultunk útnak a nyugati oldalra. Ezzel mentünk New York-ból Dallas-on keresztül Albequerque-be. Ezen tudtam a legjobbat aludni eddig. Kiszolgálás szintén dicséretet érdemel.

 

JetBlue

 

 

 

  

 

Nahát, neki csuklott az anyukája sokat, már ha van olyanja. Ide csak logót raktam, mert ezek gépén sajnos nem ültem, úgyhogy nem érdemel többet. Nem fűznek jó élmények hozzájuk, az ő járatukat törölték, és nem tudták megoldani a New York-ba jutásunkat, úgyhogy őket nem lájkoljuk, majd legközelebb...

 

US Airways

A US Airways volt a megmentő Los Angeles-ből vissza New York-ba, úgyhogy őket szeretjük. Velük is minden okés volt, az 5 csillagot csak azért nem kapja meg, mert az első gép majdnem egy órát késett, bár ezzel volt a legkevesebb baj. Ami nagyobb volt, hogy gondoltam, megiszom a vélhetően utolsó Dr Pepper-emet, s közölték, sajnos azt nem tudnak adni. 

Bár nem ide tartozik, azért a Brussels Airlines-t is megemlítem, mert azzal jöttem részben Lisszabonba. Na azok nagy sóherek, még inni se adtak, bár az olyan nagy szélben, amiben azt sem éreztem már, hogy szomjas vagyok, úgy tette le a gépet a pilóta, hogy le a kalappal előtte, a Malév-es kolléga vehetne tőle pár órát. A TAP Portugal pedig az Alitalia-ához hasonlóan tökéletes volt. Igaz ült előttem egy őrült, büdös német pár, de erről nem ők tehettek..

 

Járműveinket az Alamo-nál béreltük, a carhire3000.com/travelljigsaw.com -on keresztül. Én meg voltam elégedve mindennel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Autók

Dodge Journey

Erről az autóról ódákat zengtem, és így is van. Ez köszönhető annak, hogy elég nagy pozitív csalódás volt ahhoz képest, amit vártunk. Igazából nem egy szuperkocsi, én csak az ár/érték arányról beszéltem mindig is. Jelentősen megkönnyítette a Niagara-hoz vezető utunkat, a kulcsa pedig talán örökre felejthetetlenné teszi. Köszönjünk neki:)

 

Chevrolet Aveo

Cuki mi?:) Na jó, ne viccelődjünk, pozitív csalódás volt ez is. Igaz közben cseréltünk, de két ugyanolyannal tettük meg az Albequerque - Santa Fe - Winslow - Grand Canyon Village - Las Vegas - Los Angeles távot, mely most megnéztem, a bolyongásokkal együtt kereken 2 000 +/- 50 km-re jött ki. Magyarul volt alkalmunk tesztelni a Chevit. Azt kell, hogy mondjam a kényelemmel nem volt gond. A hangcucc benne szintén megfelelt a hozzá fűzött elvárásoknak, sőt még felül is múlta azokat. Egy hibája volt, de az nagy. A központi zár hiánya. Hajunkat téptük végig. Körbe kell menni mindig, aztán megnézni, visszamenni, hogy tényleg be lett-e zárva minden ajtó. Szerintem azért rendelték így ezeket, hogy legközelebb magasabb, drágább kategóriát béreljen az ember.

 

A vásárlásainkat, a Walmart támogatta.

Egyszer nem hittem a szememnek, amikor megláttam a fizetendő összeget. Santa Fe-ban voltunk, s az elkövetkezendő egy-két napra vettünk pár dolgot. A listám ennyiből állt: 2 x 1 liter Powerade, 6 x 0,33 Cola, 2 x Pringles. Fizetendő összeg: 900 néhány forint. Az rendben van, hogy otthon egy db Pringles alsóhangon 4-500 forint, magyarul csak az drágább lenne, mint ott minden. Itt portugáliában szintén. Csak a két Pringles itt 1 200 Ft, míg a 6 x 0,33 Cola 900, mint ott az összes dolog volt. Durva, erre csak ennyit tudok mondani. Fura is volt megérkezni Portugáliába. Kicsit szokatlanok voltak az árak. 

 

A kimenők alkalmával a Yuengling sört ittuk.

 

 

Étkezéseinket számos alkalommal a Mc Donald's támogatta, mellyel kiérdemelte az egyik főtámogató címet.

 

 

 

 

 

 

Rászoktam kint a mangós-ananászos smoothies-ra. Ez sajnos itthon nincs, pedig milyen kaján vigyorral mondtam Petinek, hogy húú de jó ez a cucc, majd iszom otthon is. Vagy mégsem?? Te ez van otthon? ÁÁ nincs.. sajnos ott nem menő:S.

 

Ha üdítőital, akkor a Coca-Cola termékei fogytak.

 

 

 

 

 

 

 

Sorolhatnék még sok mindent, pl.: Vegasban a Stratosphere-ben szálltunk meg, Winslow-ban a The Lodge Motel-ban tértünk nyugovóra, Hollywood-ban a Hollywood Youth Hostel volt a szállásunk, a repülőjegyeket a priceline.com-on vettük, a szállásokat a booking.com-on, a hostels.com-on foglaltuk, az eligazodást nagyban segítette a googlemaps, dolgunkat a Campleaders, navigációnk a TomTom volt és stb, stb. Száz dolog jöhetne még, úgyhogy ha bárki bármire kíváncsi, megtalál több helyen, szívesen mesélek, segítek hasonló dolgok kivitelezésében. De most térjünk a lényegre.

 

Jöjjön tehát a dobpergés, s utána pedig az a két dolog, amit az elején említettem, hogy indokolttá tette a bejegyzés megírását.

 

Apple - Iphone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én nem tudom mi lett volna nélküle. Egyetértettünk Petivel, hogy sokszor rengeteget könnyített a dolgunkon, és egyszerűbbé tette az életünket, úgyhogy legjobban előtte hajtottunk fejet. Zsebünkben volt a világ. Kezdve a navigációval, ami nélkül lehetetlen lett volna minden. Folytatva minden egyéb dologgal, mellyel gyors volt a kommunikáció, amellett, hogy hatékony is. Azért itt meg kellene még említeni az Asus netbook-ot is, mely szintén jól helyt állt végig.

De van valami, ami nélkül még ezek sem működtek volna, s amikor hiányt szenvedtünk benne néha, akkor elveszettnek éreztük magunkat.

 

Az Internet

Ő a nyertes, a főtámogató. Én nem tudok semmit elképzelni nélküle. Közelebb hozott mindent, s nagyrészt emiatt sem érzékeltük, hogy a világ másik oldalán voltunk. Nem tudom, hogy régen, amikor akár már működött is, de nem lehetett ennyire még kihasználni, akkor hogy lehetett ilyen dolgokat véghezvinni, amiket mi megcsináltunk. Bele se tudok gondolni... De igazából már nem is kell, mert túl vagyunk rajta, s ezennel most már az Amerikás történeteknek tényleg...

 

 

VÉGE

 

 

 .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr863235098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása