My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Ami hiányozni fog Amerikából

2011.09.05. 09:00 Gabik4

Igazából nagyon sok minden, mert jó volt ott. Sokszor eszembe jut most is, hogy milyen jó lenne még mindig ott lenni. Facebook-on a csoportunkba beírta egyik srác, hogy nézegeti a képeket, s visszavágyik. Valahogy mindenkitől ezek a reakciók jöttek aztán a bejegyzésre.

Vannak viszont dolgok, amik apróságnak tűnhetnek, mégis hiányozni fognak, mert lehet, hogy soha sem lesz hozzájuk ismét szerencsém.

 

Dr. Pepper

 

Akárki azt mondja, hogy az nem jó, annak garantálhatom, hogy nem kicsit más az íze kint. Itthon amúgy sem elterjedt, mert nem egyszerű találni, de ha iszok, én is csak azt mondom, hogy elmegy, meg lehet inni, semmi extra. De ott nem ilyen az íze. Kicsit a Cola is más, meg a Fanta is, de azoknál nincs ennyi különbség.
Mikor jöttem haza, és repültem Los Angelesből vissza New Yorkba, nagy természetességgel azt kértem a stewardesstől. Az meg mondta, hogy mi a felhozatal, mert sajnos azzal nem tudnak szolgálni. Na mondom, akkor adjál gyömbért... American Airlines-on volt bezzeg.. Na mindegy, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Aztán mikor New Yorkban repteret váltottam, és várakoztam, elmentem a Mekibe kajálni, és persze majd Pepper-t kérek. Aztán mikor rendeltem, mondja a csaj, hogy nincs Pepper! Anyád... Szórakoztok velem?? Ránéztem a gépre és tényleg semmi... hát ez nem igaz.. Így történt meg, hogy kértem Cola-val:S. Első Mc Donald's volt, ahol nem volt Pepper. Nem értem mi az oka, végül is, a legnagyobb new yorki reptéren voltam.

 

Lucky Charms

 

A Müzli. Rengetegen szerették a táborban. Sokan rászoktak valamelyikre, mint a cigire. Ki ezt szerette, ki azt, de legtöbben szerintem a Lucky Charms-ot. Volt aki napi 5 dobozzal evett meg, volt ki kevesebbel, de nekem is volt egy üllőhelyben 5 is. Rendszerint kettővel indítottam a reggelt. A titka a marshmallow (~ kind of pillecukor), avagy hungarocell darabka volt. 3-4 héttel a tábor vége előtt egy nem hivatalos fogadás alapján egy egész nagy dobozzal ettem volna meg a tábor végéig. Egy nagy dobozban 96 db volt. Még Jason is tudott a tervről, csak a fejét fogta:D. Lényeg, hogy nem ettem meg, nem vettem elég komolyan. Talán még most is ott van, bár kétlem, hiába félre volt rakva. Megesett, hogy jöttek fel a konyháról fiúk reggeli közben, hogy Lucky Charms kell!! Mondanom sem kell, a gyerekeknek is ez volt a kedvence, és megesett, hogy kifogytunk. Az enyém persze ott volt, de mondtam a srácoknak, hogy sorry, nincs sajnos:(.. Na meg amúgy is, egy 3/4 doboz mire lett volna elég nekik?:).

 

 

Chocolate Chip Cookie

 

Szerintem nincs olyan ember akinek ez ne ízlene. Nem a bolti, ami gagyi száraz, hanem a Homemade, amit a sütőből kivettek és még meleg benne a csoki, vagy a hűtőbe betették később, és ropog. Nagyon finom volt. Legjobban az ízlett, amiben M&M's volt. Írtam is egyszer, hogy importálni kellene, mert még sose láttam. Meglepődtem, mikor itt Portugáliában Oreo-val egyetemben volt a boltban, igaz csak dobozos, nem amit sütni kell.

Ezeken felül biztos van még sok minden, ami hiányozni fog, de nem említhetek mindent. A nagyobb, mint A5-ös nagyságú steak-ek, a BBQ-k, a blue punch:D meg a tortilla, a golfkocsi, a jó biliárd asztalok, a sok mókus mindenfelé, a nagyteljesítményű járművek és stb...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr403235155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CharLee 2011.09.22. 22:14:24

Az Oreo is Kraft termék és most itthon Milka Choco Cookie név alatt fut ugyanez, persze gondolom nem olyan, mint a kinti...Megyek is és eszek egyet:)

Gabik4 2011.09.23. 00:56:24

@CharLee: Mikor otthon leszek, a legelső havi dolgozói vásárlásból rendelek, aztán elbírálom:) Egyébként az nálam csak az az elmegy kategória volt, a pilótánál nem jobb.
süti beállítások módosítása