My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Ismét egy őrült nap

2011.07.07. 06:04 Gabik4

 Bár még csak a feléhez közelítünk erősen, ki merem jelenteni ez a nap a legszarabb TOP5 -be sikeresen bekerült. Igazából nekem nem volt vele bajom, csak a zűrzavar és a kavalkád ami ment egész nap.. na az határtalan volt. Reggel 7-től este negyed 11ig dolgoztunk. Ebben volt másfél óra normális szünet, illetve a kajálások, amivel nincs probléma, mert tudunk mindig, mindent, és bármennyit. Apropó kajálások, már nem csak Bandi, Jason is mosolyog mikor meglátja, hogy eszek. Nem tudom mi a bajuk, nem egyszerű a munka, kell az energia tudjátok:D. Ebből kifolyólag új nevet kaptam. Én lettem MJ azaz Maciej (Mácsek) Junior. 
Előzmény: Bandi JJ azaz Jason Junior. Jason az élelmiszerellátás feje. S alatta viszonylag közel helyezkedik el Maciej a fiúkonyha vezetője. Ők együtt felelősek az élelmiszerellátásért. Mivel Bandi már tudja mi a dörgés és jól is csinálja, méltó utódja Jason-nek, így kapta a JJ nevet. Na most Maciej már más tészta.. :D Mindig bejön a raktárba, kibont egy csokit, befalja, kibont egy kekszet, eszik belőle, chips-ből is, iszik kólát, rábont még egy mást is, aztán felét ott is hagyja. Folyamatosan eszik. Na mától ezért leszek én Maciej Junior :D, de mást is jól tud az "öreg". Tegnap mondta, hogy egyszer összeszámolta, hogy az utóbbi 15 évben normális szabadnapja 15 volt. 15 éve van itt a táborban, anno így kezdte, mint akár én is, aztán itt ragadt. Otthon egyetemen tanít, fordít és nyelviskolája van, nyáron meg ugye itt tevékenykedik.

A kis kitérő után vissza a mai naphoz. 7 kamionnyi szállítmány jött. Ez rekord eddig. A zöldséges számlát néztem... Ugye lemegy az ember vásárolni, vesz pár gyümit, zöldséget. Nézzük mi jött ma, narancs, szilva, nectarin, hámozott buri, saláta, répa, brokkoli, s még ez az. Ezt mennyiért veszi meg valaki otthon egy családnak. Nem tudom pontosan, de itt 500 000HUF-nak megfelelő összeg volt a számla végén. Szóval, van ellátmány:). 
Igazából úgy volt amúgy, hogy 8 kamion lesz, de a Coca Cola nem jött, szerencsére.

A lány oldalon ismét kavalkád volt, és valamiért Jason-t is máshol ette a fene, így csak a katarzisra ért vissza. Nekünk szóltak, hogy menjünk át, mert kell a segítség a lányoldalon. Valamiért 80 lány külön vacsorázott, 50 méterre az étkezőjüktől. Na akkor oda minden mehet át. Salátabár, asztalok, székek, minden. De nem volt elég személyzet mindenre, uh csini volt Bandi kötényben és kesztyűben (élelmiszer-biztonság mindenekelőtt). Én meg maradtam készenlétben, ha valami kellene. Hát nem is vártam sokáig: 10 kancsó rendel a másik oldalról, azonnal!!, hát ott hármat is csak nagy alkudozás árán adtak. Mire visszaértem, akkor már a vacsora javában zajlott, és gyümölcsért (desszert gyanánt) kellett elszaladni. A raktár oda vissza 10 perc ilyenkor a pick-up-pal. Na most nem kell elfelejteni, hogy itt kemény pénzeket fizetnek azért, hogy a gyerekek itt legyenek, uh nincs az, hogy 5 perc és hozzuk. Ha almát kér, van, ha mást, az is, de idő az nincs. Szóval pont visszaértem vele. Természetesen vissza is kell pakolni amit kivittünk. Ekkor megjön Jason, hát, vakarta a fejét, ideges volt. Érezni a feszültséget a lányoldalon, minden tiszta szervezetlen, nekünk se adják normálisan a listát, hogy mi kell nekik, mindig csak "most azonnal, mert nincs!!". 
Mire feljövünk 8 előtt, jön az egyik főnök, hogy hogy állunk az alapanyagokkal a pizzapartihoz? WTF?? Pizzaparty? és minket nem hívtak?:D Jaa, hogy mi csináljuk... oké.. Hát ezt eddig nem mondta senki, de hogy ő mondta Jason-nek. Meg is találtuk az asztalán az igényeiket tartalmazó papírt. Szerencsére Maciej számolt mindennel, csak néhány dolog kellett. Ekkor mondja Jason, hogy az egyik ukrán csajt vegyem fel az informary-nál, mert lekezelték. Elcsúszott vagy mi, aztán a bokája fájt cseppet. Ez annyiból jó megint, hogy ő az egyik salátabáros a fiúknál, uh megfeleződtek. Ez után már bőven sötétben rendeztük el a lánykonyhát, s a végére kellett még egy mozzanat a röhögőgörcshöz: úgy gondoltam, hogy a széthúzhatós tetejű papírdobozos narancslé-koncentrátumot tartalmazó dobozt feldobom a golfkocsiról a pick-up-ra. Hát ez nem volt jó ötlet, az egyikben kinyílt a tetejük és elkezdett folyni ki.. jóól van szép volt.. egye fene. Majd lemossuk a platót.. Felállítom a dobozt, aztán az már kicsit át volt ázva, két lépés után pedig kinyílt az alja, és zutty az összes le a földre. Na ezt már fel kellett takarítani:D. És ezt megcsináltam ma háromszor a répával is, azt se poén összeszedni. Legjobban a görögdinnyét utálom, képesek dobozba tenni. Hogy lehet egy görögdinnye formát dobozba tenni?? Hát ez az, sehogy, valahol biztos kinyílik. Szétcsattant már egy-kettő a konyhára menet mikor leejtettem, aztán feltettem a polcukra, fütyörészve továbbmentem, ha kérdezik: én nem láttam semmit.. Nem mintha amúgy baj lenne belőle:D. Most már érzem, hogy fáradt vagyok, amúgy az egész nappal nincs bajom. Talán még a tegnapi szabadnap miatt vagyok fittebb. A munka nem egyszerű, s biztos vagyok benne, hogy sokan nem bírnák, nekem tetszik. 
Holnap viszont már Bandi lesz szabadnapos, és mivel ketten vagyunk én leszek a legény a gáton. Kíváncsi vagyok mennyire állok helyt. 

2 komment

Címkék: nap usa őrült tábor kavalkád

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr813046183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CharLee 2011.07.07. 08:30:15

Heyy Bro! Érzékelem a szövegedből, hogy télleg kezdesz picit veszteni a lendületből...Lehet túl sokat eszel és azért bírod nehezen a melót:):)Amúgy ha utalsz egy kis jó amerikai dollárt ,akkor sztem Gergővel szívesen kiugrunk 1-2 hétre segédkezni:) Jahh, egy-két érdekesebb amcsi tápról tehetnél majd fel képeket! Keep on pushin'!

Gabik4 2011.07.07. 22:36:47

@CharLee: Nana, milyen lendületből? Nem eszek én sokat amúgy, csak megadom a módját:).
Igyekszem majd csinálni képeket kajákról. Van sok minden, ami hiányozni fog:S. A chocolate chip cooki dough-t lehetne importálni hozzánk, tuti biznisz, nincs aki ne szeretné a magyarok közül itt. Az egy keksz, fagyasztva, vagy m&m-szel vagy csokidarabkákkal, és csak kivesszük a fagyóból, megsütik és awesome! Ha lehetne válaztani, tuti ebből vinnék haza.
I'll be back soon!
Peace;)
süti beállítások módosítása