My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Bepakoltam

2011.06.14. 22:47 Gabik4

A mai napom érdekesen telt. Kicsit az az érzésem, mintha temetni vinnének:) Elköszönök itt, elköszönök ott. Egész nap csak méláztam, gondolkoztam, ami látszott szerintem gazdagon kívülről is. Nem nagyon lehetett velem mit kezdeni. Folyton csak a nyár meg a "mindent bepakoltam?" érzés volt előttem. Igazából az ősz ami jobban foglalkoztat, mert van még vele kapcsolatban mit elintézni. Nade, sebaj Tóbiás, lesz ez még így se, uh nekiláttam a bepakolásnak:

 

Így nézett ki alapjáraton a szoba már napok óta. Nem viccelődni, a medve meg a delfin Szabika játéka, ők nem jönnek velem:). És a karton cigi miatt sem izgulni, nem szoktam rá, az más célt szolgál (nem, nem csempészek semmit). Lényeg, hogy sikerült bepakolnom, és lazán elférek, 18-19kg-al. Megnyugodtam. Holnap még egy kis finomítás, és indulás Pestre. Aztán éjszaka/hajnalban kell kimenni a reptérre, uh sok alvás az már nem lesz. Holnap késő este jövök majd egy részletesebb bejegyzéssel az utazást illetően, utána meg már csak kint jelentkezek, amint lesz módom.
Visszatérve az elején elindított gondolathoz, elmélkedtem még azon is, hogy miért kérdezték meg többen tőlem mostanában, hogy miért utazom. Még Amerikát meg is emésztik, de, hogy mi a rossebért kell nekem még ősszel is. Netán be van sózva a se.. khm, a hátsóm? Hát nem is tudom. Fel kellene rázni az eddigi unalmat, úgy voltam vele. Aztán a minap a kocsiban hallottam egy régi kedvenc számot, ami megadja a választ a kérdezősködőknek, csak szimplán, egyszerűen ennyi a válaszom:):

Hát van még a világon, uh mennem kell, még mennem keeeeell! :)

Szólj hozzá!

Címkék: utolsó napok pakolás készülődést

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr42984735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása