My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Megint szombat

2011.07.31. 03:03 Gabik4

Már csak kettő van hátra, és a harmadikon elhagyom a tábort. Igazából ez ma lett biztos, mert történt egy kis félreértés. Én azt hittem aug. 20-án visznek el innen minket, de kiderült, hogy 19-én. Végül is jobb mintha fordítva történt volna, igazából nem változtat semmit az utazáson, az amúgy is így lett volna. Bementem az irodába, Caralyne egyből mondta, hogy hy gabor, amin kicsit meglepődtem, mert még sose szólított így, meg nem is volt vele még ügyem különösebben így személyesen. Megkérdeztem, hogy maradhatok-e még egy napot, mert Jasonnek amúgy is jól jön a segítség akkor, mivel Equifunk lesz, ami egy felnőtteknek szóló fesztiválféleség. Mondta, hogy persze, nem probléma, megoldjuk. Így történt, hogy az én terveim szerint nem, az övék szerint viszont maradok még egy napot.

Woodstock kimaradt máról sajnos, mert ketten nem tudtunk elmenni. Bandi már jó előre eldöntötte, így nekem maradnom kellett, mert nem tudtunk időben végezni, hogy itt tudjuk hagyni a raktárat. Igazából fáradt is vagyok, így jól jön most, hogy nem mentem, mert reggel így később kelek, Bandi pótolja be a ma esti kimenőjét. Ettől függetlenül Ever-el a lányok chef-jével kimegyünk vagy négyen biliárdozni, és meginni egy sört.

Miután befejeztem a konyhák listáját, felkaptam a fagyóból 3 jégkrémet, ami a héten jött és gondoltam meg lehetne kóstolni. Mózesnek mondtam, hogy megyek mire végeznek, aztán kimehetünk medvét nézni. Mivel hárman férünk el a pick-up-ban, így felvettem még útközben Gergőt. Kimentünk, és láss csodát, Gergőnek egyből szerencséje volt. Először volt ott, és most néztük a legtovább, mert bizony volt ott egy. A kis zsivány pakolta ki a konténert. Belemászott, a fogával megragadta a szemeteszsákot, és húzta ki, majd az erdő szélén letette, és megnézte mit tartalmaz. Ott voltunk nagyjából 10 percig, s néhány képet is sikerült készítenünk.

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr103113352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CharLee 2011.07.31. 09:05:02

Büszke vagyok rád Csöri, ahogy kommentjeidből kiszűröm, te egyre többet iszol:):) Ráadásul jó kis söröcskét, ezért Posta papától fogsz pirosat kapni:) Gergőnek meg igaza van, belefér ha néha becsúszik a csokker a naciba...Jahh, a héten nagyot hálóztunk Gerisznél az emlékedre és tiszteletedre (najó, ez nem igaz, de tényleg jó volt):)

Gabik4 2011.07.31. 20:59:58

@CharLee: Jaja, ha kimegyünk akkor lecsúszik egy kancsó sör, mert kell. A csokkert hagyjuk inkább, mert még leveszem a képet:D. Mondta Szilvi a hálózást, gondoltam is rátok, nagyjából akkor beszéltünk pont.. fel is hívhattalak volna titeket ahogy így gondolkozok. Van telefonkártyám, amivel vezetékest 4,5!! HUFért hívok.. durva, olcsóbban mint otthon. Velem sajnos nem ma fogtok hálózni, pedig jó lenne:D

Gabik4 2011.07.31. 21:01:32

@Gabik4: akarom mondani, nem mostanában fogtok hálózni velem
süti beállítások módosítása