My Adventures

Blogomban azokról a helyekről - országokról, városokról - írok, ahol jártam/éltem az utóbbi években. Bízom benne, hogy megannyi érdekességgel szolgál a követése. Amiről olvashattatok már: Magyarország, Budapest, USA, New York, Manhattan, Pennsylvania, Niagara Falls, Hershey Park, Honesdale, Equinunk, New Mexico, Albequerque, Santa-Fe, Arizona, Winslow, Grand Canyon, Hoover Dam, Nevada, Las Vegas, California, Route 66, Los Angeles, Malibu, Venice Beach, Hollywood, University of Southern California, Irene Hurricane, Portugália, Lisboa, Universidade Católica Lisboa, Évora, Albufeira, Cabo da Roca, Madeira, Madrid, Marrakech, Lengyelország, Łódz, Gdansk-Sopot....

Utolsó kommentek

  • Gabik4: @CharLee: :) Lesz dolgozói, csak valakinek majd érte kellene jönni, ha sok a cucc :D. A transzferr... (2013.02.04. 15:17) A munkahely
  • CharLee: Ha dolgozói vásár lesz, akkor azért gondolj a Gittegyletre... Nincs is jobb dolog, mint mellykassz... (2013.02.04. 12:32) A munkahely
  • Gabik4: @AkosTheGreat: Köszönöm :) (2013.02.03. 13:08) Az első hetek
  • AkosTheGreat: www.youtube.com/watch?v=8SCi5vISYYY egy kis érdekesség a számról: a poznani ultrák is szokták ének... (2013.02.03. 13:04) Az első hetek
  • Gabik4: @CharLee: :) ezeken még nem gondolkoztam, de most, hogy így mondod... :) (2012.01.31. 23:45) Az utolsó bejegyzés
  • CharLee: Ha csak ennyi kell ahhoz Csöri, hogy elmenj mondjuk Kirgizisztánba vagy Laoszba, csak szólj és Ger... (2012.01.31. 22:54) Az utolsó bejegyzés
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Az olvasók írták

2011.08.29. 07:25 Gabik4

Említettem már többször, hogy a visszajelzések hizlalják a májam, s erősítenek meg abban, hogy nem hiába kezdtem neki ennek a blogírásosdinak. Azért, hogy ne csak a levegőbe beszéljek, most írok egy nyúlfarknyi post-ot az olvasói visszajelzésekről. Sajnos számos csatornán érkeztek el hozzám (hozzászólások, facebook chat, egyéb kommentek formájában), így levadászásuk nem egyszerű, s így csak ennyire futotta, de ezek a legbeszédesebbek. Remélem nem haragszik meg senki, amiért nem kérdeztem meg, akar-e szerepelni:).

 

"Magasabb a nézettséged Csöri, mint a VV4-é:) Amúgy tényleg folytasd ha lesz rá időd, mert érdekes és kikapcsoló..."

CharLee

----------------------------------------------------------------------------------

"Te nagyon sok mindenkinek köszönheted ezt a kalandos pár hetet. De mi csak neked tudjuk megköszönni a már már minden napunk fénypontját .....a bejegyzéseidet. Így a végéhez közeledve kívánunk még sok ilyet.És ne feledkezz el a blog olvasókról sem.Puszi: Kati" 

svkatalin

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Szia!

:) végig olvastam az egész blogod! Valamit jól csinálsz, mert tényleg csak bele akartam a munka előtt nézni :) és itt ragadtam és az lett a vége, hogy végig is mentem az egészen :)

Riszteppe :) tetszik... érdekes karakterű és stílusú a blogod.
Ez egy kva jó blog :) ez érdekes és nem a semmiről írsz, épp ellenkezőleg! :)

Tök jó, hogy ezt így megcsináltad.


Üdv. az őshonból :) 

Levi

Levi

----------------------------------------------------------------------------------

 

  • "de amúgy jobban szeretem,ha már van 1 kicsit több olvasnivaló, és akk nekiülök és elolvasom 1ben az egészet, mert nem szeretek várakozni rá

  • :)

  • de am a sorozatokkal is így vagyok:)"

     

     

 

 Tamás

----------------------------------------------------------------------------------

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr653187030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása